خلاقیت در ارسال پیامک تبلیغاتی
نوشته شده توسط : niksms

در هر رسته و حرفه ای خلاقیت رمز اصلی پیشرفت و توسعه آن می باشد. خلاقیت در ارسال پیامک تبلیغاتی نیز سبب می گردد پیامک تبلیغاتی شما بیشتر مورد توجه قرار گیرد و بحث رقابتی شرکت، موسسه و یا هر حرفه ای که در آن مشغول هستید پیشرفت و گوی سبقت را از دیگر رقبای شما برباید. اما واقعا چگونه می توان در ارسال پیامک تبلیغاتی خلاقیت ایجاد کرد؟ برای انجام این بخش شما باید روش های گوناگونی را به کار بگیرید. در زیر ما به نمونه هایی از آن اشاره می کنیم. 

خلاقیت در ارسال پیامک تبلیغاتی


– متمایز باشید: 
ایجاد پیامک تبلیغاتی شما باید به نحوی باشد که کپی و تکراری دیگر پیامک های تبلیغاتی نباشد. اصولا تکرار یک متن نه تنها زننده است بلکه مغز انسانی آن را پس خواهد زد. بنابراین به این قضیه همیشه فکر کنید و متن پیامک تبلیغاتی را ایجاد کنید که شما را متمایز و جدید جلوه دهد.
– پیشنهاد دهنده باشید:
متن پیامک های پیشنهادی بیشتر مورد توجه قرار می گیرد و افراد تمایل بیشتری برای خواندن و عکس العمل نشان دادن به آن ها هستند. سعی کنید به نحوی با مخاطب خود ارتباط برقرار کنید که گویی با از دست دادن پیشنهاد شما چیزی را از دست خواهند داد و برای بدست آوردن آن باید تلاش کنند. متن های پیامک تبلیغاتی پیشنهادی بیشترین تاثیر را در بین دیگر متن های تبلیغاتی دارند.
– ایجاد صمیمیت با مخاطب:
ایجاد حس صمیمیت و مهربانی با مخاطب در متن پیامک تبلیغاتی نیز سبب می گردد که رابطه و حس خوبی در فرد ایجاد شود و تمایل خود را به بیشتر نسبت به آن نشان دهد که در نگارش آن نیز می توان از روش های خلاقانه بهره برد.
– به تفکر واداشتن افراد:
خلاقیت در روش های پیامکی به شکل ایجاد تفکر و اندیشه در متن پیامکی سبب جذابیت بیشتر آن خواهد شد و مخاطب را به چالش وا می دارد که همین قضیه سبب مطالعه کامل متن و نشان دادن عکس العمل سریع تر به آن خواهد شد.
– لینک کردن و ارتباط دهی :
خلاقیت با مرتبط کردن به روش های ارتباطی دیگر تاثیر دو برابری دارد، از جمله در متن پیامک تبلیغاتی خود آدرس دهی و لینک گذاری کنید. به طور مثال آدرس ایمیل و وب سایت و یا شبکه¬های اجتماعی مانند تلگرام، تویتر، اینستاگرام و… خود را به اشتراک بگذارید و از مخاطبان درخواست کنید که در آن¬ها عضویت پیدا کنند. این روش نیز تاثیر بسیار زیادی در بالا رفتن مخاطبان و مشتریان شما خواهد داشت.

    خلاقیت در ارسال پیامک تبلیغاتی لزوم پیشرفت

خلاقیت در ارسال پیامک تبلیغاتی لزومه پیشرفت در حرفه و شغل مورد نظر است و تنها به صرف خرید یک پنل اس ام اس و راه اندازی آن در شرکت و موسسه خود نمی توان انتظار داشت که پیامک¬های شما بر مخاطبان اثر داشته باشد و برای تاثیرگذاری پیامک های تبلیغاتی بر روی مخاطبان خود باید روش¬های خلاقانه گفته شده و یا دیگر روش ها را در متن پیامک تبلیغاتی اجرا نمایید

منبع: خلاقیت در ارسال پیامک تبلیغاتی

 

پنل اس  ام اس     سامانه پیامک    پنل پیامک    پیامک تبلیغاتی  پنل اس ام اس رایگان    سامانه ارسال پیامک

ارسال اس ام اس رایگان     رایگان اس ام اس     اس ام اس انبوه    پیامک انبوه     سامانه ارسال پیام کوتاه

ارسال پیامک     پنل sms       سامانه ارسال پیامک انبوه        ارسال اس ام اس         مرکز تلفن  




:: برچسب‌ها: خلاقیت در ارسال پیامک تبلیغاتی , ارسال پیامک تبلیغاتی , پیامک تبلیغاتی , پنل اس ام اس ,
:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 آبان 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: